‘De materialen die geleverd worden door Dunnebier geven de finishing touch in onze winkels; goede kwaliteit en gedrukt door een fijn ruim meedenkende partner.’

Thessa Schreuder, Product & Marketing BackWERK

BackWERK: point-of-sales-materialen voor 36 bakery-café’s in Nederland

Sinds 2015 werken wij voor BackWERK, een franchiseketen met meer dan 340 bakery-cafés in Europa, waarvan 36 in Nederland. De formule: dagelijks verse en huisgemaakte sappen, smoothies, belegde broodjes en snacks in een warme gezellige omgeving. Een groot succes want de keten is de laatste jaren hard gegroeid.

Een paar keer per jaar rolt BackWERK een nieuwe campagne uit waarbij alle vestingen op hetzelfde moment de point-of-sales-materialen nodig hebben: forexborden, posters, wobblers, flyers, stickers, lichtbakplaten, noem maar op.

We zijn niet van de smoesjes, als het mis gaat stressen we mee.

De truc is dat de ene vestiging net iets andere materialen nodig heeft dan de andere. Elke keer ontvangen we megalange lijsten met ruim dertig kolommen met materialen en alle locaties. Een hele organisatie waar je goed je aandacht bij moet houden. Meestal gaat het goed, misschien juist wel omdat we een klein flexibel bedrijf zijn waar iedereen zich er verantwoordelijk voor voelt dat alles klopt. Maar zeker ook omdat we niet van de smoesjes zijn. Als het wel eens mis gaat, lopen we daar niet voor weg, maar lossen we dat goed op.

BackwerkDunnebier drukwerk