Direct Mail

Meer omzet met Direct Mail!

Direct Mail leek door online ontwikkelingen uit de gratie te raken. Onterecht want de praktijk wijst uit dat het zeer effectief kan zijn en extra impact heeft. Vooral als deze slim in elkaar steekt en onderdeel is van een geïntegreerde (online) aanpak. Met bijvoorbeeld een landingspage en een solide nabewerking. Door de veranderende EU Privacywetgeving (AVG of GDPR) per 28 mei 2018 gaat Direct Mail bovendien een nieuwe fase tegemoet. Na die datum mag je niet meer zonder expliciete toestemming van de ontvanger commerciële e-mailboodschappen versturen. Met forse boetes bij overtredingen. Daarmee komt Direct Mail terug als vaste waarde in de marketingmix. 

Brain met ons over jouw commerciële idee
Heb je een ruw idee voor een omzet verhogende aanpak via Direct Mail? Toets je gedachten eens bij ons. Wij hebben veel campagnes gezien en denken graag mee over een creatieve en effectieve (gepersonaliseerde) aanpak. En vullen deze volledig voor je in. Van opbouw database, ontwerp, productie tot verzending en nabewerking.

Enkele voorbeelden van een Direct Mail:

  • Direct Mail brief in een envelop
  • Direct Mail kaart A6, A5, A4 of maatwerk formaat
  • Folder met begeleidende en gepersonaliseerde brief
  • Magazine over jouw bedrijf of product
  • Krant met bijlage
  • Selfmailer

Wil je ook een Direct Mail campagne opstarten? Klik hier!