Omzetstijging via direct mail een uitdaging?

Omzetstijging middels direct mail campagnes. Van database, ontwerp, productie tot en met verzending verzorgen wij voor jou.

Hoe kan ik werken aan omzetstijging via direct mail?
Direct mail versturen is nog immers een van de meest gebruikte en succesvolste instrumenten in de marketingmix voor leadgeneratie en omzetstijging. Als het gaat om een geprinte direct mailing, heb je bovendien een scala aan mogelijkheden.

Enkele voorbeelden van een direct mailing:

  • Direct mail brief in een envelop
  • Direct mailing kaart A6, A5, A4 of maatwerk formaat
  • Folder met begeleidende en gepersonaliseerde brief
  • Magazine over jouw bedrijf of product
  • Krant met bijlage
  • Selfmailer

Van A tot Z helpen wij jou bij een succesvolle direct mailing; de keuze van direct mailing, het ontwerp, de productie en verzending.

Direct Mail, print combineren met online!
Wil je de conversie en meetbaarheid maximaliseren van jouw campagne? Dat is mogelijk wanneer je de communicatiekanalen print en online met elkaar combineert. Ook wel een cross media campagne genoemd. Een gepersonaliseerde mailpiece of email wordt verstuurd met verwijzing naar een (gepersonaliseerde) landing page. Op deze landing page kan de bezoeker bijvoorbeeld relevante gegevens achterlaten voor opvolging of zelfs een aankoop doen. Probeer de demo zelf en klik hier.

Interactieve Direct Mail
Wil je dat de lezer van jouw gedrukte mailing met zijn/haar smartphone direct on-line tot actie over kan gaan om je product te kopen of een afspraak met je te maken? Dat kan!

De smartphone is niet meer weg te denken uit ons leven, zowel bij jong als oud. Met ‘augmented reality’ (kortweg AR) sla je dé brug tussen offline en online en daarmee zijn de mogelijkheden van print eindeloos geworden. Filmpjes, live-chats, werkende like-buttons, virtuele rondleidingen, presentaties; het spat, via het telefoonscherm, van uw drukwerk.

‘Bijna 75% van Nederlanders bezit een smartphone’ (bron: Marketingfacts)

Maak een afspraak en wij demonstreren je hoe je op een effectieve manier meer verkoop kunt realiseren door jouw direct mailing interactief te maken.

Probeer Augmented Reality zelf!